Strona główna » Zarządzanie Wartością


ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ - PERSPEKTYWA KRYZYSU WARTOŚCI
KTO ZA TO ZAPŁACI?


Gdańsk – Sztokholm, 20-23 września 2020


OBSZARY PROBLEMOWE


1. PERSPEKTYWA EKONOMICZNA, FINANSOWA i PRAWNA KRYZYSU WARTOŚCI


  • uwarunkowania makro i zmienność otoczenia prawnego jako destruktor wartości organizacji
  • rola banków oraz funduszy inwestycyjnych w finansowaniu przedsiębiorstw
  • globalne łańcuchy wartości (Global Value Chain)
  • katalizatory i destruktury wartości na rynkach finansowych (w tym na rynku ubezpieczeniowym)
  • finansowanie działań sektora publicznego (rządowego i samorządowego)
  • restrukturyzacja w procesie odbudowy wartości
  • innowacje w procesie budowania wartości
  • metodyczne aspekty pomiaru wartości
  • komercjalizacja badań naukowych jako narzędzie wzrostu wartości organizacji
  • ochrona własności intelektualnych

2. PERSPEKTYWA JAKOŚCIOWA, SPOŁECZNA I ŚRODOWISKOWA WARTOŚCI


  • zarządzanie jakością a zarządzanie wartością w warunkach ryzyka i niepewności
  • uniwersalne i branżowe podejścia służące zapewnieniu i doskonaleniu jakości w organizacji
  • działania samorządów i ich wpłw na możliwości kreowania wartości przez przedsiębiorstwa
  • nowe koncepcje i modele doskonałości (Business Excellence Models)
  • kultura doskonałości jako wartość organizacji i sposoby jej pomiaru
  • budowanie innowacyjności przedsiębiorstwa w świetle założeń zrównoważonego rozwoju
  • wspólne wartości (creating shared value) jako nowe podejście biznesowe
  • raportowanie zintegrowane jako narzędzie komunikowania sposobu tworzenia wartości przez przedsiębiorstwo
  • perspektywa przepływu wartości w łańcuchu wartości (Value Flow Analysis)
  • wpływ zamian klimatycznych i polityki klimatycznej na kreowanie wartości przedsiębiorstwa

3. PERSPEKTYWA ORGANIZACYJNA, PROCESOWA I TECHNOLOGICZNA ODBUDOWY WARTOŚCI


  • zarządzanie przez cele (MBO), zarządzanie procesowe (KPI) a nowe paradygmaty w zarządzaniu
  • wartość dodana przez Key Performance Indicators (KPIs) - w tym w szczególności dylematy doboru i wdrażania KPIs  w przedsiębiorstwach zorientowanych na wartość
  • innowacje organizacyjne w doskonaleniu procesów organizacji - innowacje (otwarte) w tym m.in. organizacyjne, procesowe  i technologiczne w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
  • innowacje w komunikacji i w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • sieci przedsiębiorstw a wzrost wartości,
  • wpływ nowoczesnych technologii na wzrost wartości
  • sektory nowej gospodarki - Przemysł 4.0