Strona głównaBiznesPrzewaga reklam na ekranach systemu Digital Signage nad ich statycznymi wersjami

Przewaga reklam na ekranach systemu Digital Signage nad ich statycznymi wersjami

Opublikowano

Najnowsze artykuły

Zakup mieszkania na firmę – wszystko, co trzeba wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak zainwestować pieniądze. Zakup nieruchomości na firmę pozwala bezpiecznie ulokować...

Brak absolutorium dla zarządu – co to oznacza?

W Kodeksie spółek handlowych nie znajdziemy definicji „absolutorium”. Można je potraktować jako wewnętrzne rozliczenie...

Statyczne plakaty oraz banery reklamowe w przestrzeni publicznej są coraz częściej wypierane przez nowatorskie ekrany systemu Digital Signage. W artykule pokażemy, na czym polegają najważniejsze przewagi reklam systemu Digital Signage nad tradycyjnymi formami kampanii reklamowych outdoor.

Każdy przedsiębiorca czy specjalista marketingu wie, jak dużą rolę w promowaniu marki oraz wsparciu sprzedaży produktów lub usług odgrywa dobra reklama. Od dziesiątek lat eksperci prześcigają się w wymyślaniu coraz bardziej wyrafinowanych konceptów kreatywnych oraz sloganów reklamowych, mających na celu zwrócenie uwagi grupy docelowej na konkretne rozwiązanie. Wciąż jednak wielu z nich korzysta ze starych, statycznych form reklamy.

Systemy klasy Digital Signage to prawdziwy game-changer na rynku nośników reklamowych. Multimedialne nośniki reklamowe otwierają nowe możliwości przed specjalistami i przedsiębiorcami, którzy chcą nadać swoim kampaniom promocyjnym, odświeżonego, interaktywnego wymiaru. Sprawdźmy więc, jakie korzyści płyną z wykorzystania ekranów Digital Signage w sklepach, galeriach handlowych czy na dworcach komunikacyjnych.

Możliwości prezentowania treści na ekranach systemu Digital Signage

Jedną z głównych i niepodważalnych przewag reklam na ekranach systemu Digital Signage nad tradycyjnymi nośnikami reklamowymi jest możliwość prezentowania interaktywnych i dynamicznie zmieniających się treści. Administrator systemu ma możliwość zaplanowania sekwencji obrazów oraz animacji i wideo, a także natychmiastowej zmiany treści w czasie rzeczywistym, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba.

W ten sposób użytkownicy ekranów Digital Signage zyskują możliwość szybkiego reagowania na dynamiczne zmiany asortymentu, wprowadzania natychmiastowych i okresowych promocji czy prezentacji komunikatów informacyjnych w dowolnym momencie. Zastosowanie Digital Signage pozwala wyprzedzić o lata świetlne konkurencję, korzystającą z tradycyjnych banerów, plakatów i innego rodzaju statycznych nośników reklamowych.

System Digital Signage pozwala na zdalne zarządzanie wyświetlanymi reklamami

Ogromną zaletą systemów Digital Signage jest możliwość zdalnego zarządzania wyświetlanymi reklamami, angażującymi konsumentów dużo bardziej, niż nudne, nieruchome formaty. Osoby zarządzające treściami reklamowymi, zyskują możliwość kontroli wyświetlanych reklam z dowolnej lokalizacji. Nie muszą być obecne w pobliżu monitora i mogą zmieniać treści na wielu ekranach w tym samym czasie.

Zarządzanie systemem Digital Signage jest niezwykle proste. Oprogramowanie pozwala m.in. na planowanie wyświetlania reklam w określonym czasie na wybranych ekranach instalacji. Wystarczy zaledwie jedna osoba, by zmienić treści jednocześnie w wielu miejscach. To ogromna przewaga nad statycznymi nośnikami, których jakakolwiek modyfikacja wymagała nie tylko przygotowania nowego baneru reklamowego, lecz również fizycznego montażu.

Źródło: dasoft.com.pl

Dynamiczne reklamy dostosowane do godziny i dnia tygodnia są znacznie skuteczniejsze, niż statyczne plakaty reklamowe

Statyczne plakaty reklamowe wiszą w miejscu montażu przez całą dobę. Wbrew pozorom, nie jest to zaleta! Dlaczego?

Dynamika różnych grup odbiorców sprawia, że często konsumenci zainteresowani rozmaitymi produktami lub usługami są obecni w danym miejscu w różnym czasie. Oznacza to, że w określonej lokalizacji w godzinach porannych skuteczna będzie reklama oferty śniadaniowej kawiarni, w godzinach popołudniowych promocja oferty lunchowej, a w godzinach wieczornych… Reklama seansów w pobliskim kinie.

Powyższe da się z powodzeniem osiągnąć, korzystając z nowoczesnych ekranów Digital Signage. Instalacje wraz ze specjalnym oprogramowaniem, umożliwiają dopasowanie harmonogramu wyświetlania reklam – godziny czy dnia tygodnia – do zachowań grupy docelowej. To niemożliwe w przypadku tradycyjnych nośników reklamy statycznej.

System Digital Signage pozwala na natychmiastową zmianę wyświetlanych reklam w reakcji na nieprzewidzianą sytuację

Natychmiastowa zmiana wyświetlanych reklam w reakcji na nieprzewidzianą sytuację to kolejna zaleta Digital Signage. Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie w hotelowej restauracji mamy nadmiar wybranych towarów, z których możemy przygotować określone pozycje menu. Dalsze przechowywanie towarów w magazynie sprawi, że produkty się przeterminują, trzeba je będzie wyrzucić i ponieść stratę. Digital Signage pomoże Ci to zmienić – w jaki sposób?

Mamy możliwość m.in. zakomunikowania wyjątkowej promocji na wybrane pozycje menu albo akcji rabatowej typu „Happy Hour”. W normalnej sytuacji wymagałoby to projektowania plakatów, ich wydruku oraz montażu. To pracochłonne i czasochłonne oraz kosztowne. W przypadku ekranów Digital Signage mamy możliwość zaprojektowania szablonów grafik, które w prosty sposób zmienimy w nawiązaniu do określonej, nieprzewidzianej sytuacji.

Źródło: dasoft.com.pl

Zalety systemu Digital Signage firmy Dasoft

Możliwość prezentowania interaktywnych i angażujących treści, synergiczne funkcje informacyjne oraz reklamowe, łatwe zarządzanie dużą siecią ekranów cyfrowych czy ekspresowa i wygodna diagnostyka awarii – to jedne z wielu zalet, jakimi wyróżnia się system Digital Signage firmy Dasoft. To właśnie produkty tej marki rekomendujemy tym z czytelników, którzy rozważają zakup i montaż systemu reklamy cyfrowej w swoim obiekcie.

Warto podkreślić, że multimedialne wyświetlacze oraz monitory i projektory Digital Signage są oparte na autorskim oprogramowaniu Dasoft Illusion®. Wspomniany system umożliwia użytkownikom wydajne i proste zarządzanie dynamicznymi treściami cyfrowymi w rozproszonych instalacjach reklamowych. Funkcjonalności aplikacji doskonale wspierają model Omnichannel, wspierając wzrost sprzedaży i rozpoznawalność marki w przestrzeni.

Jeżeli zainteresowały Cię zalety systemów Digital Signage, to zapraszamy do kontaktu z przedstawicielem firmy Dasoft – zaufanego dostawcy elektronicznych systemów reklamy dla przestrzeni publicznych oraz handlowych. Doświadczeni konsultanci pomogą Ci we wdrożeniu instalacji ekranów cyfrowych, która odmieni oblicze Twoich działań marketingowych i przyniesie wymierne korzyści sprzedażowe.

Źródło: dasoft.com.pl

Zdjęcia w treści artykułu pochodzą ze strony dasoft.com.pl

Powiązane artykuły

Zakup mieszkania na firmę – wszystko, co trzeba wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak zainwestować pieniądze. Zakup nieruchomości na firmę pozwala bezpiecznie ulokować...

Brak absolutorium dla zarządu – co to oznacza?

W Kodeksie spółek handlowych nie znajdziemy definicji „absolutorium”. Można je potraktować jako wewnętrzne rozliczenie...

Wystawianie faktur bez firmy – czy to możliwe?

Zgodnie z prawem osoby fizyczne mają prawo do wykonywania czynności i otrzymywania za to...